نکاتی برای مشاوره مدیریت فرایند کسب و کار

هنگامی که علت مشکلات در واقع به دلیل فرایندهای کاری ضعیف است ، ما معمولاً افراد را به دلیل ناکارآمدی و کار ناکارآمد مقصر می دانیم. مدیریت فرآیند تجارت ، همچنین به عنوان "BPM  " شناخته می شود در این مورد کمک می کند. این یک بررسی قدرتمند و سیستماتیک از روش انجام کار است که به روشهای کار موثرتر و کارآمدتری منجر می شود.

 هدف مشاوره مدیریت فرایند کسب و کار  کاهش خطاهای انسانی و ارتباط نادرست و تمرکز ذینفعان بر نیازهای نقش آنها است. به این ترتیب ، مزایای متنوعی را به سازمانهایی ارائه می دهد که فراتر از صرفه جویی در هزینه و ارزش سهامداران باشد. همچنین می تواند به کاهش زمان سازمان برای بازاریابی محصولات جدید و افزایش بهره وری و روحیه کارکنان کمک کند.


مشاوره کسب و کار چیست؟ %- %- % مجله مهرپل

چگونه می توانیم کمک کنیم

دکتر دبلیو ادواردز دمینگ ، استاد راهنمای مدیریت کیفیت ، عالمانه اظهار داشته است: "اگر نمی توانید کاری را که انجام می دهید به عنوان یک فرایند توصیف کنید ، نمی دانید چه کاری انجام می دهید." ما اطمینان می دهیم که شما می دانید چه کاری انجام می دهید. ما با کمک به شما در شناسایی فرایندهای اصلی کسب و کار ، توصیف دقیق آنها و سپس بررسی اینکه آیا منابعی که روی آنها کار می کنند ، بهینه کار می کنیم ، شروع می کنیم. آیا آنها می توانند تجارت ، ذینفعان ، کارمندان و مشتریان شما را حفظ کنند؟ آیا فرایندهای کار از رده خارج و بی ربط هستند. از سیاست ها و رویه های دهه های گذشته باقی مانده است؟

شناسایی ناکارآمدی ها

ما دریافته ایم که بسیاری از سازمانها فرآیندهای تجاری غیررسمی دارند که ناکارآمد و نامشخص هستند. منجر به گلوگاه در خروجی کار و همچنین بهره وری پایین تر می شود. کارمندان در مورد مسئولیت های شغلی و همچنین روش کار شفاف نیستند. ما به شما کمک خواهیم کرد تا با استفاده از ابزارها ، آموزش ها و مربیگری ها ، این ناکارآمدی ها و گلوگاه ها را دقیقاً مشخص کنید. به این ترتیب ، می توانید فرایندها و ابزارهای کیفی خود را ارزیابی و بهبود بخشید تا مطمئن شوید که آنها همچنان ارزش آفرینی می کنند و زباله ها و هزینه ها را برای همه کاهش می دهند.

شروع شدن

·         با شرکت مشاوره مدیریت ارتباط داشته باشید تا درخواست هایتان را توضیح دهید.

·         برای شروع با ما تماس بگیرید

·         داستان های موفقیت

·         کاهش هزینه و زمان چرخه بازاریابی برای یک تولید کننده درگیر

این تولید کننده به مشکل خورده بود. آنها از راندمان پایین و روحیه ضعیف کارکنان رنج می بردند. هزینه آنها برای انجام تجارت به دلیل تکثیر کار و ناکارآمدی در حال افزایش بود. آنها فهمیدند که باید یک معاینه عمیق از روندهای کاری خود انجام دهند و ما را برای کمک به آنها فراخواندند. با کار با کارمندان ، ما گردش کار به پایان را بررسی کردیم - آیا کار به یک شخص مناسب رسیده بود؟ آیا سیلوهای اطلاعاتی در سازمان وجود داشت که کیفیت کار را تحت تأثیر قرار دهد؟ آیا کارمندان نمی توانستند کار را به درستی انجام دهند زیرا در جریان کار کسب و کار اطلاعات مناسبی دریافت نمی کردند؟ به این ترتیب ، ما توانستیم گلوگاه های گردش کار و دلایل اصلی آنها را شناسایی کرده و در ایجاد پیشرفت های کار راهنمایی کنیم. تلاش ما به این مشتری کمک کرد تا هزینه و زمان چرخه خود را برای بازاریابی در مناطق مختلف عملیاتی کاهش دهد. دفتر شرکت ، تولید و تدارکات و بهبود رضایت مشتری. این امر امکان ادامه رقابت ، نوآوری و افزایش سودآوری را برای آنها فراهم کرد.

ادغام و ساده سازی فرآیندهای تجاری متعدد برای یک ارائه دهنده تلفن همراه بی سیم

این ارائه دهنده تلفن همراه بی سیم دارای چندین بخش بود و هر بخش مستقل از یکدیگر کار می کرد. این مسئله آنها را برای ارائه یک راه حل واحد به مشتریان دشوار می کند. این امر به ویژه برای بخش مشتری تجاری آنها صادق بود. جایی که رقابت زیادی وجود داشت. این شرکت تصور می کرد که یک راه حل واحد برای مشتریان تجاری خود داشته باشد که خدمات همه بخش ها را ادغام کند. تلفن همراه ، تلفن ، کابل و اینترنت. برای این کار آنها مجبورند فرآیندهای تجاری خود را دوباره طراحی و مهندسی کنند.

 بنابراین ما را برای کمک به آنها در رسیدن به اصول مدیریت منابع انسانی کمک می کنیم. ما از مدیریت فرآیند کسب و کار استفاده کردیم تا به این مشتری کمک کنیم تا یک فرآیند تجاری کاملاً یکپارچه ایجاد کند. در نتیجه تعامل ما ، آنها اکنون قادر به ارائه یک راه حل تجاری به مشتریان خود هستند که خدمات بی نقصی را بین تمام بخشهای آنها ارائه می دهد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد