-
چگونه یک کسب و کار مشاوره راه اندازی کنیم؟
سهشنبه 6 مهر 1400 21:42
در فرهنگ لغت ، مشاور به عنوان "متخصص در یک زمینه خاص که به عنوان مشاور در یک شرکت یا در یک فرد دیگر کار می کند" تعریف شده است. به نظر می رسد بسیار مبهم است ، اینطور نیست؟ اما مگر اینکه در یک دهه گذشته در کما بوده باشید ، احتمالاً ایده خوبی دارید که مشاور چیست. مشاغل مطمئناً درک می کنند که مشاوران چیست. در...
-
مشاوره مدیریت کیست و برای این شغل چه ویژگی هایی باید داشته باشید
جمعه 2 مهر 1400 20:06
ممکن است در مورد مشاور مدیریت شنیده باشید - و حتی می توانید دوستانی با این عنوان داشته باشید. آنها ممکن است در مورد سفر، مشتریان، ارائه ها و صفحات گسترده صحبت کنند، اما خوب، آنها واقعاً در تمام طول روز چه کار می کنند؟ آنها چگونه نقش خود را برای شروع بازی کردند؟ و مهمتر از همه، آیا چنین شغلی می تواند برای شما مناسب...
-
مزایای همکاری با مرکز مشاوره مدیریت
پنجشنبه 1 مهر 1400 22:34
این مقاله بر اساس تحقیقات فعلی در زمینه مشاوره موثر، از جمله مصاحبه با شرکا و افسران پنج شرکت شناخته شده است. همچنین از تجربه من در نظارت بر مشاوران اولیه و از گفتگوها و ارتباطات زیادی که با مشاوران و مشتریان در ایالات متحده و خارج از کشور داشته ام ناشی می شود. این تجربیات من را بر آن داشت تا وسیله ای را برای روشن شدن...
-
تجزیه و تحلیل شغل چیست و 7 مرحله برای انجام یک هدف
سهشنبه 30 شهریور 1400 08:18
تجزیه و تحلیل شغل اغلب به عنوان فرآیندی برای شناسایی وظایف، مسئولیت ها، مهارت ها، اهداف و محیط کار برای یک کار خاص شناخته می شود. به طور معمول از آن برای ایجاد توصیف شغلی مناسب استفاده می شود - با این حال بسیار بیشتر از آن را شامل می شود. آنچه با استخدام شروع می شود - وقتی خوب انجام شود - همچنین انتقال کارمند شما به...
-
نحوه افزایش بهره وری در تولید
یکشنبه 28 شهریور 1400 17:24
اکنون که اصول اولیه بهره وری تولید را فرا گرفته اید ، وقت آن است که نحوه بهبود آن را بیاموزید. ما نگاه می کنیم: · نحوه افزایش بهره وری کارکنان · چگونه می توان با کاهش ضایعات تولید ، بهره وری را افزایش داد · چگونه می توان کارایی عملیات را بهبود بخشید · چگونه می توان بهره وری را از طریق بهره وری زنجیره تامین بهبود بخشید...
-
نکاتی برای اطمینان از مقرون به صرفه بودن و رقابتی بودن تولید شما
شنبه 27 شهریور 1400 11:12
بهره وری تولید چیزی است که می تواند کسب و کار شما را شکست داده یا خراب کند. این می تواند تأثیر قابل توجهی بر هزینه های شما داشته باشد. این می تواند تأثیر بسزایی در سودآوری شما داشته باشد. و قطعاً تأثیر قابل توجهی بر توانایی شما برای باقی ماندن در رقابت دارد. اما چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید تولید شما تا...
-
6 وظایف متخصصان منابع انسانی
سهشنبه 23 شهریور 1400 22:22
در گذشته ، رهبران مشاغل اغلب متخصصان منابع انسانی ( HR ) را متخصصانی می دانستند که اطمینان می دهند کلیه اعضای کارکنان از سیاست های سازمان پیروی می کنند. نقش متخصصان منابع انسانی نیز معمولاً با وظایف اداری مانند جمع آوری ، ثبت و ذخیره اسناد اداری همراه بوده است و آنها به طور سنتی در ایجاد و اجرای مقررات شرکت کار کرده...
-
بازده تولید چیست و چطور آن را بالا ببریم؟
دوشنبه 22 شهریور 1400 22:38
درباره اقتصاد است هنگامی که یک سازمان از نظر اقتصادی نتواند هیچ کالایی را بدون کاهش سطح تولید، به حداکثر عملکرد خود برساند. به عبارت دیگر، هنگامی که یک تیم تا حد ممکن خروجی تولید می کند - بدون اتلاف وقت، پول یا سایر منابع محدود، یک شرکت به حداکثر بازده تولید می رسد. راندمان تولید اغلب بر اساس اثربخشی تجهیزات کلی (...
-
آشنایی با مفهوم مدیریت استراتژیک و کاربرد آن
یکشنبه 21 شهریور 1400 11:38
مدیریت استراتژیک عبارت است از مدیریت منابع سازمان برای نیل به اهداف و مقاصد آن. مفهوم مدیریت استراتژیک شامل تعیین اهداف، تجزیه و تحلیل محیط رقابتی، تجزیه و تحلیل سازمان داخلی، ارزیابی استراتژی ها و اطمینان از اینکه مدیریت استراتژی ها را در سراسر سازمان به اجرا می گذارد. شرکتها، دانشگاهها، سازمانهای غیرانتفاعی و سایر...
-
روشهای تجزیه و تحلیل صورتهای مالی - همه آنچه باید بدانید
پنجشنبه 18 شهریور 1400 09:46
تجزیه و تحلیل صورت های مالی ( FSA ) به معنی مطالعه صورت های مالی یک شرکت برای به دست آوردن اطلاعات معنی دار برای تصمیم گیری است. به غیر از مدیریت، ذینفعان خارجی نیز تجزیه و تحلیل صورت های مالی را برای چندین هدف انجام می دهند. چندین روش تجزیه و تحلیل صورت های مالی وجود دارد که مدیریت و ذینفعان خارجی از آن استفاده می...
-
5 مرحله از فرآیند مدیریت استراتژیک
چهارشنبه 17 شهریور 1400 18:05
تعریف مدیریت استراتژیک به زبان ساده عبارت است از برنامه ریزی ، نظارت ، تجزیه و تحلیل مداوم و ارزیابی همه نیازهایی که یک سازمان برای تحقق اهداف و مقاصد خود نیاز دارد. تغییرات در محیط های کسب و کار ، سازمان ها را ملزم می سازد تا استراتژی های خود را برای موفقیت دائماً ارزیابی کنند. فرایند مدیریت استراتژیک به سازمان ها...
-
12 عملکرد کلیدی مدیر منابع انسانی
دوشنبه 15 شهریور 1400 10:20
منابع انسانی وظایف مهم زیادی در سازمان دارد. اینها شامل استخدام، مدیریت عملکرد، یادگیری و توسعه و موارد دیگر است. در این مقاله، ما 12 عملکرد کلیدی مدیریت منابع انسانی را توضیح خواهیم داد. اما ابتدا، یک تعریف. اگر می خواهیم عملکرد منابع انسانی را درک کنیم، باید بدانیم که مدیریت منابع انسانی (مدیریت منابع انسانی ) چیست....
-
مدیریت دانش چیست و چه کاربردی برای سازمان دارد؟
یکشنبه 14 شهریور 1400 19:23
مدیریت دانش چیست ؟ مدیریت دانش در سازمان سازماندهی ، ضبط ، استفاده و تجزیه و تحلیل تأثیر دانش جمعی گروه. در دنیای تجارت ، تعریف مدیریت دانش همچنین شامل نگهداری از پایگاه دانش یا پورتال است که در آن دانش خاص مربوط به شرکت قرار دارد. تنها چند طرح ابتکاری قادر به تغییر نحوه عملکرد یک سازمان هستند و مدیریت دانش یکی از...
-
9 استراتژی برای تبدیل شدن به بهترین مدیرعامل که می توانید باشید
جمعه 12 شهریور 1400 20:45
حتی (و به ویژه) مدیران عامل می توانند از بهبود مستمر بهره مند شوند. یادگیری مدیرعامل حرفه ای بهتر برای کارآفرینانی که مدیران خود را آغاز نکرده اند و به واسطه ایجاد خودشان در این نقش قرار گرفته اند کلیدی است. یاد بگیرید که از موارد مهم بپرسید. یاد بگیرید که سه اولویت اصلی را در هر زمان داشته باشید. مطمئناً ، شما همیشه...
-
دلایل نیاز مدیرعامل ها به خدمات مرکز مشاوره مدیریت
پنجشنبه 11 شهریور 1400 21:01
بالاخره انجامش دادی پس از سالها تلاش سخت ، شما به سمت مدیریت تیمی از افراد ارتقا یافته اید و می توانید از آنها استفاده کنید. اولین شغل شما به عنوان مدیر می تواند هیجان انگیز و همچنین کمی طاقت فرسا باشد. و مهم است که این کار را به خوبی انجام دهید. مدیران عامل اصلی در سازمان هستند - آنها تجربه کار را تعیین می کنند. بقیه...
-
چک لیست آماده سازی مصاحبه شغلی 10 مرحله ای
شنبه 6 شهریور 1400 21:08
با چک لیست آماده سازی مصاحبه شغلی ، اصول اولیه را به خاطر بسپارید ، زیرا برای مصاحبه شغلی بعدی خود آماده می شوید. اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در فیس بوک اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در ایمیل آماده سازی برای مصاحبه شغلی به طور غیرمنتظره ، فرصتی عالی چک لیست مصاحبه استخدامی برای کارآموزی ایده آل در دامان...
-
تجزیه و تحلیل مالی چیست و چطور انجام می شود؟
سهشنبه 2 شهریور 1400 20:22
تجزیه و تحلیل مالی عبارت است از ارزیابی یک کسب و کار به منظور تعیین سودآوری ، بدهی ها ، نقاط قوت و سودهای بالقوه در آینده. انواع مختلفی از تکنیک ها ممکن است برای ارزیابی توان مالی یک سازمان از جمله متداول ترین روش های تحلیل افقی ، تجزیه و تحلیل عمودی و تجزیه و تحلیل نسبت استفاده شود. بیشتر روشهای تحلیلی شامل صورتهای...
-
نمودار سازمانی چیست؟ (+نمونه ها و قالب رایگان)
سهشنبه 2 شهریور 1400 00:27
این که آیا کسب و کار شما دارای 5 کارمند یا 5000 کارمند است ، نمودارهای سازمانی یک نمای بصری حیاتی از ساختار داخلی شرکت شما هستند. هنگامی که کسب و کار خود را به عنوان درختی وارونه تصور می کنید ، درک مزایای یک نمودار سازمانی ، که در اصطلاح عامیانه به عنوان نمودار سازمانی شناخته می شود ، آسان تر است. یک کسب و کار نوپا...
-
داشبورد مدیریتی چیست؟
جمعه 29 مرداد 1400 19:54
داشبورد های مدیریتی ابزاری است که برای مدیریت اطلاعات و هوش تجاری استفاده می شود. داشبورد داده ها مانند داشبورد خودرو ، اطلاعات مهم را از چندین منبع داده در یک مکان و با دسترسی آسان سازماندهی ، ذخیره و نمایش می دهند. با استفاده از تجسم داده ها ، داشبوردهای رایانه معیارها را بصورت منحصر به فرد به صورت بصری ارتباط می...
-
سه نشانه مدیرعامل حرفه ای
سهشنبه 26 مرداد 1400 23:29
به ندرت پیش می آید که رهبران موفق در هر چهار رفتار خود برتری داشته باشند. با این حال ، هنگامی که داده های خود را بررسی می کنیم ، با نگاهی به امتیازاتی که مشاوران ما هنگام ارزیابی شایستگی شغلی مدیرعامل و عملکرد 30 ویژگی مدیریت (به عنوان مثال ، مسئولیت پذیری افراد و توانایی ایجاد انگیزه در تیم) به آنها داده بود ، ارتباط...
-
صدور گواهینامه برای شرکت های مشاوره مدیریت
دوشنبه 25 مرداد 1400 10:27
موسسه مشاوره مدیریت معتبر ( CMC ) یک برنامه صدور گواهینامه مشاور مدیریت مبتنی بر شایستگی است که برای اعضای کامل IMC باز است. این یک گواهینامه بین المللی شناخته شده در 58 کشور جهان است و توسط م Consult سسات مشاوره مدیریت که اعضای CMC-Global (ICMCI) ، شورای بین المللی موسسات مشاوره مدیریت هستند ، اعطا می شود. IMC...
-
مدیریت فرآیند دقیقاً چیست؟ یک توضیح کامل
جمعه 22 مرداد 1400 10:23
پاسخ به این سوال که "مدیریت فرآیند چیست" بسیار فراتر از مفهوم صرفاً ترسیم فعالیتهایی است که در روال عملیاتی شرکت ها اتفاق می افتد. شما باید در مورد مدیریت فرآیند کسب و کار شنیده باشید. اما مدیریت فرایند دقیقاً چیست ، اداره یک تجارت با فرآیندها به چه معناست؟ خوب ، برای پاسخ به این س to ال ، توضیح مراحل پروژه...
-
مدیریت فرایندهای کسب و کار چیست و چه کاربردی دارد؟
جمعه 22 مرداد 1400 01:47
برای درک اینکه چرا مدیریت فرآیند کسب و کار ( BPM) برای هر کسب و کاری مهم است ، ابتدا باید بفهمید که آن چیست. این کار به آسانی قابل تصور نیست ، زیرا BPM برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد. هر شرکت کننده در یک تجارت دیدگاه و تعریف متفاوتی از BPM دارد که تحت تأثیر نقش او قرار دارد. برای برخی ، BPM همه چیز مربوط به...
-
مدیر عامل حرفه ای شایستگی ها ، ویژگی ها و مسئولیت ها
پنجشنبه 21 مرداد 1400 01:01
مدیرعامل شرکت شما یک موقعیت بسیار مهم است ، همانطور که می دانید نامزدی که این نقش را بر عهده دارد باید چگونه باشد. در Y Scouts ما مردم را تشویق می کنیم تا بنشینند و در مورد شایستگی ها ، ویژگی ها و مسئولیت های مهمترین نقش های سازمانی خود فکر کنند تا مطمئن شوند افراد در این قالب مناسب هستند. در زیر برخی از ویژگی های...
-
اهمیت چارت سازمانی برای شرکت ها
سهشنبه 19 مرداد 1400 11:40
تعریف نمودار سازمانی یا "نمودار سازمانی" نموداری است که سلسله مراتب گزارش یا روابط را نشان می دهد. بیشترین کاربرد نمودار سازمانی نشان دادن ساختار یک کسب و کار ، دولت یا سازمان دیگر است. چارت سازمانی چیست ؟ نمودارهای سازمانی کاربردهای گوناگونی دارند و می توان آنها را به روش های مختلف ساختار بندی کرد. آنها...
-
مراحل طراحی ساختار سازمانی و انواع آن
شنبه 16 مرداد 1400 16:48
طراحی ساختار سازمانی سیستمی است که برای تعریف سلسله مراتب در یک سازمان استفاده می شود. هر شغل ، عملکرد و محل گزارش خود را در داخل سازمان مشخص می کند. این ساختار برای تعیین نحوه عملکرد یک سازمان و کمک به سازمان در دستیابی به اهداف خود برای رشد آینده ، ایجاد شده است. ساختار با استفاده از نمودار سازمانی نشان داده شده...
-
10 ویژگی یک مدیر کارآمد و حرفه ای
جمعه 15 مرداد 1400 10:46
آیا شما مدیری هستید که به دنبال ایجاد تغییر در محل کار خود هستید؟ آیا می خواهید رهبری باشید که بر تیم شما تأثیر مثبت بگذارد؟ این که آیا شما پنج یا پنجاه کارمند را مدیریت می کنید ، مدیر بودن با مسئولیت های زیادی همراه است. در اینجا راهنمای شما در مورد اینکه چگونه یک مدیر موفق و م at ثر در شغل خود باشید: رهبری برای...
-
مدیر عامل حرفهای چه ویژگی هایی دارد؟
چهارشنبه 13 مرداد 1400 09:45
مدیرعامل حرفه ای بالاترین مقام اجرایی در یک شرکت است که مسئولیت های اصلی آن شامل تصمیم گیری های اصلی شرکت ، مدیریت عملیات کلی و منابع یک شرکت ، و نقش اصلی ارتباط بین هیئت مدیره ( هیئت مدیره) و عملیات شرکت ها و چهره عمومی شرکت است. مدیرعامل حرفهای توسط هیئت مدیره و سهامداران آن انتخاب می شود. آنچه مدیران عامل حرفه ای...
-
مزیت استفاده از داشبورد مدیریتی
سهشنبه 12 مرداد 1400 15:18
داشبورد چیست ؟ داشبورد های مدیریتی ابزاری است که برای مدیریت اطلاعات و هوش تجاری استفاده می شود. داشبورد داده ها مانند داشبورد خودرو ، اطلاعات مهم را از چندین منبع داده در یک مکان و با دسترسی آسان سازماندهی ، ذخیره و نمایش می دهند. با استفاده از تجسم داده ها ، داشبوردهای رایانه معیارها را بصورت منحصر به فرد به صورت...
-
داشبوردهای مدیریتی و مزیت هایی که برای کسب و کارتان به همراه دارند
دوشنبه 11 مرداد 1400 09:18
ایجاد داشبورد مدیریت دیگر اختیاری نیست. بیاموزید که چرا داشتن یکی برای تیم اجرایی خود برای مشاهده نتایج و KPI ها برای موفقیت ضروری است. صرف نظر از سبک یادگیری ترجیحی شما ، داشبورد مدیریت یک ابزار تجاری است که کلمات ، اعداد و عناصر بصری را در یک قالب خواندنی آسان جمع آوری می کند که هم از نظر زیبایی خوشایند است و هم...