آیا شما مدیری هستید که به دنبال ایجاد تغییر در محل کار خود هستید؟ آیا می خواهید رهبری باشید که بر تیم شما تأثیر مثبت بگذارد؟ این که آیا شما پنج یا پنجاه کارمند را مدیریت می کنید ، مدیر بودن با مسئولیت های زیادی همراه است.
در اینجا راهنمای شما در مورد اینکه چگونه یک مدیر موفق و م atثر در شغل خود باشید:
برای اینکه یک مدیر عامل حرفه ای باشید ، باید بتوانید کارکنان خود را به شیوه ای کارآمد هدایت کنید. مسئولیت زیادی با مدیر بودن همراه است و توانایی رهبری تیم الزامی است.
اگر تجربه کار در یک محیط حرفه ای و هدایت یک تیم را ندارید ، ارتقاء به عنوان یک مدیر دشوار خواهد بود. یک راه عالی برای به دست آوردن تجربه در یک نقش مدیریتی داوطلب شدن است ، چه در حوزه کاری خود و چه در یک سازمان غیرانتفاعی. از مدیریت و تولید رویدادها کمک بگیرید ، خواه برای جمع آوری پول برای یک سازمان یا سازماندهی یک رویداد.
وقتی می خواهید یک مدیر عامل حرفهای باشید ، نیاز به ارتباط با تیم خود دارید. این نه تنها به معنای انتقال مسئولیت ها و انتظارات شغلی است ، بلکه به معنای گوش دادن به تیم شما و کار با آنها برای تولید نتایج در موقعیت خود است.
تجربه به عنوان یک مدیر حرفه ای ضروری است ، اما دانش نیز لازم است. درجات مختلفی برای مدیران ارائه می شود ، از جمله لیسانس در تجارت یا کارشناسی ارشد در رهبری یا مدیریت پروژه. همچنین می توانید گواهینامه مدیریت پروژه ، کارآفرینی ، اخلاق یا مدیریت منابع انسانی را دریافت کنید.
اگر در موقعیت خود منظم نباشید ، این احتمال وجود دارد که کارکنانی که مدیریت می کنید نیز نباشند. منابع زیادی در اینترنت وجود دارد که می تواند به شما انگیزه دهد تا سازماندهی کنید. همچنین می توانید یک برنامه ریز شخصی بخرید یا برنامه ای را در تلفن خود بارگیری کنید که می تواند جلسات ، کارهایی را که باید هر روز انجام دهید و غیره به شما یادآوری کند.
یکی دیگر از عوامل کلیدی در یک مدیر موفق ، مدیریت زمان است. اگر هر روز دیر می کنید ، کارکنان شما ممکن است فکر کنند که دیر کردن نیز قابل قبول است. مدیریت زمان همچنین در مورد اولویت بندی روز ، اطمینان از داشتن زمان برای برقراری ارتباط با کارکنان و دستیابی به اهداف در طول هفته بسیار مهم است.
مدیر عامل حرفه ای که یک تیم را رهبری می کند باید قابل اعتماد باشد. این بدان معناست که برای کارکنان خود در دسترس باشید ، کارهایی را که گفته اید انجام دهید و از تیم خود به هر نحوی که نیاز است حمایت کنید.
اگر نمی دانید چگونه پروژه ها و وظایف را واگذار کنید ، نقش شما به عنوان مدیرعامل حرفه ای بسیار دشوارتر خواهد بود. نترسید از کارمندان خود بخواهید تا در تکمیل یک کار کمک کنند. ممکن است تصور کنید که انجام همه کارها آسان تر است ، اما این کار زمان بیشتری را به برنامه شلوغ شما اضافه می کند و به کارمندان خود اجازه نمی دهید کاری را که برای انجام آن استخدام شده اند انجام دهند.
برای اینکه یک مدیرعامل حرفه ای باشید ، باید به توانایی ها ، تجربه و تصمیمات خود اطمینان داشته باشید. این بدان معنا نیست که شما باید متکبر باشید یا احساس کنید که از کارمندان خود بهتر هستید. اما شما به دلایلی در نقش مدیریتی هستید ، بنابراین افتخار کنید و الهام بخش تیم خود باشید.
اگر به کارکنان خود احترام نگذارید ، مطمئناً تنش در محل کار شما ایجاد می شود. از زمان و توانایی های آنها آگاه باشید ، بتوانید به آنها گوش دهید و با آنها ارتباط برقرار کنید و منبع دانش و راهنمایی باشید.
درباره MBA آنلاین CCU بیشتر بدانید
مدرک تجاری ، مدیریت