داشبوردهای مدیریتی و مزیت هایی که برای کسب و کارتان به همراه دارند

ایجاد داشبورد مدیریت دیگر اختیاری نیست. بیاموزید که چرا داشتن یکی برای تیم اجرایی خود برای مشاهده نتایج و KPI ها برای موفقیت ضروری است.

صرف نظر از سبک یادگیری ترجیحی شما ، داشبورد مدیریت یک ابزار تجاری است که کلمات ، اعداد و عناصر بصری را در یک قالب خواندنی آسان جمع آوری می کند که هم از نظر زیبایی خوشایند است و هم برای ذهن اعداد محور جذاب است.

ما موارد زیر را پوشش می دهیم تا به شما کمک کنیم تا برای نیازهای تجاری خود یک داشبورد مدیریتی برنده تهیه کنید:

·         داشبورد مدیریت چیست؟

·         چرا به داشبورد مدیریت نیاز دارم؟

·         7 معیار و KPI برای گنجاندن در داشبورد مدیریت

داشبورد مدیریت چیست؟

داشبورد مدیریتی بصورت تصویری کلیه شاخصهای مهم عملکرد کلیدی کسب و کار (KPI) را در یک مکان ارائه می دهد. داشبوردهای مدیریتی در قالبی آسان برای خواندن ارائه می شوند و تا سطح C با مدیران شرکت به اشتراک گذاشته می شوند ، به طوری که همه اهداف ، معیارها ، اقلام عملکرد و KPI ها برای همه مشخص شده است.

این داشبوردها به تیم ها کمک می کند تا پیشرفت و موفقیت معیارهای کل شرکت را پیگیری کرده و مدیریت را قادر سازند تا تصمیمات مبتنی بر داده را در مورد اهداف تجاری آینده اتخاذ کند.

داشبوردهای مدیریت ممکن است شامل نمودارها ، تصاویر ، جداول ، داده های عددی و داده های مطالعات موردی یا ترکیبی از این عناصر باشد. این داشبوردها ابزارهای مهمی برای ساده سازی فرایندهای مدیریتی هستند که به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده و دیده می شوند.

چرا به داشبورد مدیریت نیاز دارم؟

داشبوردهای مدیریتی همه معیارهای کسب و کار را در یک نقطه ساده و در قالب قابل فهم و جذاب از نظر بصری برای مدیران شرکت به منظور دریافت تصاویری از روند پیشرفت در کسب و کار شما ، با جزئیات نحوه عملکرد عالی هر تیمی یا عدم موفقیت آنها در نظر می گیرد. معیارهای سالانه یا سه ماهه

برای تشریح اهمیت داشبوردهای مدیریتی ، Catriona Jasica از Top Vouchers Code یادآور می شود: "داشبورد مدیریت همه چیز را در مورد مدیریت KPI های مهم در یک مکان ، به اشتراک گذاری بینش و تصمیم گیری سریع بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده است."

داشبورد مدیریت یک زبان جهانی است که همه به آن صحبت می کنند. شامل عناصر بصری ، اعداد ، نمودارها و نمودارها ، نمی توانید با ساختن آنها اشتباه کنید. بیایید دریابیم که چه چیزی را باید در داشبورد مدیریت خود قرار دهید تا از آن برای تیم اجرایی شما ارزشمندتر باشد.

 

*نکته ویراستار: Databox دارای نزدیک به 300 قالب مختلف است که می توانید از آنها انتخاب کنید تا بتوانید داشبوردها را برای هرگونه نیاز تجاری ایجاد کنید. این که آیا تمرکز شما بر ردیابی ترافیک وب ، درآمد مکرر سالانه یا تعداد سرنخ های کسب شده است ، Databox الگوی داشبورد مناسب را برای شما دارد.

7 معیار و KPI برای گنجاندن در داشبورد مدیریت

بسیار خوب ، بنابراین ما شما را متقاعد کردیم که یک داشبورد مدیریت ایجاد کنید. اما شما هیچ ایده ای ندارید که چه نوع محتوایی باید شامل شود. به همین دلیل است که ما از 10 متخصص برای ایجاد داشبورد مدیریتی کامل کمک خواسته ایم.

آنها گفتند که اجزای زیر باید شامل شوند:

·         هزینه جذب مشتری (CAC)

·         شاخص های وضعیت قرمز-کهربا سبز (RAG)

·         عملکرد کمپین و کلیک ها

·         مقایسه های ربع به چهارم

·         مدت زمان روی صفحه و مدت زمان جلسه

·         سود و زیان ماهانه

·         درآمد هدف در مقابل درآمد واقعی

به عنوان تعداد شگفت انگیز هزینه جذب و افزایش درآمد مشتری ، بنابراین ما قطعاً در مورد این دو نکته با جزئیات بسیار گسترده صحبت خواهیم کرد.

1. هزینه جذب مشتری (CAC)

هزینه جذب مشتری (CAC) هزینه به دست آوردن مشتری جدید یا مجموع پولی است که تیم شما برای بازاریابی ، جذب و جلب مشتری برای تصمیم گیری خرید هزینه می کند.

از آنجا که این می تواند یک منطقه هزینه بزرگ برای تیم شما باشد ، معیار مهمی است که تا حد امکان به آن نزدیک شوید یا به آن نزدیک شوید. حتی اگر در حال کسب درآمد هستید ، اگر CAC را برای هر مشتری در نظر نمی گیرید ، سود خالص شما ممکن است کمتر از آنچه شما تخمین می زنید باشد.

مایکل دی براون از موسسه نتایج تازه در این مورد توضیح بیشتری می دهد. براون خاطرنشان می کند: "ضررها می توانند به عنوان رشد در تجارت تجلی پیدا کنند. ممکن است یک مشتری در حال خرید باشد ، تعداد فروش و درآمد افزایش یابد ، اما اگر ندانید که چقدر برای جذب خریدار و اندازه گیری آن در مقایسه با آنچه در خرید به شما پس می دهند ، هزینه می کنید ، در این صورت هستید. آشفتگی در کوتاه ترین زمان. "

شاید فکر کنید: اگر ما پول در می آوریم ، آیا واقعاً مهم است که خرید مشتری جدید چقدر هزینه دارد؟ کاملاً انجام می دهد. چرا؟ زیرا ، همانطور که براون توضیح می دهد ، هنگامی که CAC خود را می شناسید ، "می دانید که آیا حمایت مشتری خاصی واقعاً ارزش دارد یا نه. با CAC ایجاد شده و با طول عمر مشتری اندازه گیری می شود.

ime value (CLV) ، شما می توانید بدانید کدام کانال های جذب مشتری کار می کند و کدام باید به طور کامل یا جزئی بازنگری شود. "

اگر هزینه ای برای جذب مشتری بیشتر از ارزش خالص خرید آن مشتری - یا چند مشتری - باشد ، می دانید که هزینه های خود را کاهش دهید تا حاشیه سود را به سطح مناسب برگردانید.

2. شاخص های وضعیت قرمز-کهربا سبز (RAG)

شاخص های وضعیت RAG یک عنصر بصری (مناسب برای داشبورد مدیریت شما) است که از رنگ های قرمز ، کهربایی (زرد) و سبز استفاده می کند تا نشان دهد کدام پروژه ها و تحویل ها نیاز به توجه فوری دارند.

گاهی اوقات به عنوان مقادیر شاخص "روشنایی راهنمایی و رانندگی" شناخته می شوند ، رنگها نشان دهنده موارد زیر هستند:

·         قرمز: نامطلوب ، منفی ، نیاز به اقدام فوری دارد

·         کهربا: خنثی ، عادی عمل کنید

·         سبز: مطلوب ، مثبت ، نیاز به اقدامات فوری کمتری دارد

3. عملکرد کمپین و کلیک ها

در حالی که ممکن است این معیار بیشتری به نظر برسد ، کلیک بر روی کمپین های شما ، همراه با هزینه آن کلیک ها - به طور کلی عملکرد کمپین را در نظر بگیرید - قطعاً چیزی است که باید در داشبورد مدیریت خود قرار دهید. این معیاری است که بر درآمد تأثیر می گذارد ، بنابراین چیزی است که مدیران می خواهند بدانند.

بارت تورچینسکی از ResumeLab اهمیت این موضوع را بیشتر توضیح می دهد: "ما می توانیم ببینیم که کمپین های ما با چند کلیک ، چقدر هزینه می کنیم ، به علاوه هزینه برای هر مشتری. دیدن نتایج تلاشهای ما به وضوح بسیار عالی است. ما از این برای تقویت روحیه کسانی که در این کمپین ها فشار می آورند استفاده می کنیم. اگر در این معیار ضعیف باشیم ، می توانیم به سرعت خود را تنظیم کرده و به تیم کمک کنیم. "

نکته ویراستار: استفاده از الگوی داشبورد Google Ads می تواند به تیم شما کمک کند تا مهمترین معیارها را نمایش دهند: نمایش ، کلیک ، تبدیل و موارد دیگر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد